10 תשובות
וואי מהמםם
זווית קצת מוזרה חחח אבל אחלה
זה עז?
אוי זה חמודד ממש
אומייגאד רלסיי הוא יצא כזה חמודיי
שואל השאלה:
^5 כן חחח זה אמור להיות ככה
^4 יאפ
שואל השאלה:
ותודה לכולם❤
אוף סטיפס צריכים לתת עוד פרחים לחלק
^ריל
ולשאלה, אמג זה כזה חמודד כשאמרת רלסי דלטארון ממש לא ציפיתי לגרסא ראליסטית דךמסתסצגצדל

הצעות לשיפור: להוסיף צבע, אפילו רק לרקע, או אולי פשוט לעשות outline כזה מסגרת עבה טיפה בעפרון, לדעתי זה תמיד מוסיף לציור ראליסטי :)
חחח
מדהים