4 תשובות
זה ממש השפלהה
תתפטרי, או שתלכי לראיונות ורק כשיהיה לך משהו לעבוד בו תתפטרי
תתפטרי, או שתלכי לראיונות ורק כשיהיה לך משהו לעבוד בו תתפטרי
תתפטרי את לא צריכה לתת לבוס לדרוך עלייך
תתפטרי זה לא שווה לך להישאר שם עם יחס כזה
כן תעזבי אל תישארי במקום כזה
אנונימית
באותו הנושא: