13 תשובות
לא
לא.
לא
טעם בשירים לא אומר עלייך כלום
חד משמעית
לא.
תמיד יהיה לכל אחד מה להגיד.
טעם בשירים לא אומר עלייך כלום ,
את אוהבת? חרא על מה שיש להם להגיד. תשמעי כמה שאת רוצה גם על פול ווליום.
תעשי מה שטוב לך, מה שאת אוהבת, ואל תתני להם להרוס לך.
חברים שלך סתומים
אנונימית
זה בייסיק מאוד
מה, דאפק, ארקטיק מאנקיז זה ממש לא סנטר
הם גרועים
זה לא סנטר מה קשור
זה שכל דבר שהוא רוק הופכים לסנטר לא אומר שזה באמת ככה
זה כמו שמישהו שלא יודע לכתוב יצחק עלייך שאת יודעת לכתוב
רוק פשוט זה לא סנטר
DSJ