6 תשובות
אהבתי את זה
השירים היו ממש קליטים וגינו (נראלי זה השם שלו) חתיך אחושרמוטה אבל הוויס אקטר שלו אנטישמי רצח
פחות התחברתי לכתיבה היו כמה חורים בעלילה ובכללי לדעתי יכלו לעשות סוף יותר טוב ומקורי כי זה היה כזה "בזכות כוח החברות ניצחנו את הרשע" יכלו לדעתי לעשות סוף אחר ויותר מקורי זה פיזית הסוף שיש בכל סרט ילדים שקיים בערך
זה נחמד
ציפיתי שזה יהיה קרינג' אבל זה הפתיע לטובה.
השירים באמת קליטים, יותר טובים מהשירי קייפופ שמוציאים בזמן האחרון אפילו (לדעתי)

נ.ב הסוף לא בסדר הם חייבים לנו סרט שני שבו ג'ינו חוזר ומציע לרומי נישואים!
זה פסדר
תאמת ממש אהבתי וגם הייתי עצוב בחלק העצוב חשבתי שיהיה קרינג רצח אבל טעיתי
אני!!!
זה סרט ממש טובב!!!!!!