20 תשובות
סדרות שאת אוהבת מוזיקה טובה ספר ממכר
שואל השאלה:
כאילו סתם התחלתי לחשוב שכולם שונאים אותי וששופטים אותי למרות שאני יודעת שלאא אינלי שמץ למה פתאום זה הכה בי אבל הייתי כזה לא בטוב ולא כזה שמו עליי ומאז אני בשיט
אני אוהבת אותך אז את לא יכולה לחשוב ככה
כן אהובה את מוזמנת אני בכיף אקשיב אבל אני לא מבטיחה שאדע לעזור
ספר טוב
שואל השאלה:
אממ אוקיי אני בצוות בסניף ויש מישהי שאני לא אוהבת תאופי שלה היא גם התנהגה מגעיל לאחת החברות הכי טובות שלי ויש לה קטע להיות דיי בריונית לפעמים אבל אנחנו צוות של 5 והסניף נורא חשוב לי ואני יודעת שאם לא אהיה בטוב איתה אז השנה האחרונה שלי בתנועה תהיה גהינום כאילו לא שהיא תהיה בריונית אליי או משהו פשוט היא דומיננטית ואם אהיה איתה ברע לא ישימי עליי ואם אהיה איתה בטוב אז יהיה לי טוב והיא לא כזאת גרועה כמו שתיארתי אותה פשוט אני מרגישה צבועה לנסות להתחבב עליה במיוחד כשהיא התנהגה מסריח לחברה שלי אבל גם חוויתי את ההרגשה של להיות בצד ואני לא יודעת מה לעשות אוף קשה לי גם תהסביר את זה אם את לא באמת מכירה את שתינו ואת הסיפור כולו
שואל השאלה:
^^ אני במחסום קריאה מבאס רצח לצערי):
תנסי לשנות את הדרך חשיבה. במקום להרגיש שזה צבוע לנסות להתחבר אליה פשוט באמת תביני שלהתחבר לאנשים זה משהו שעושה טוב בחיים גם לך גם לה ואין סיבה שלא תרצי להתחבר אליה. הכל בסדר עם לרצות להתחבר אליה כדי שיהיה לך טוב
שואל השאלה:
כן אני ממש אוהבת להתחבר עם אנשים אני גם באמת אוהבת את שאר הסניף אבל היא לא מישהי שהייתי רוצה שהיא תהיה חברה שלי ולנסות לרצות להתחבר אליה למרות שאני לא אוהבת אותה ולמרות שהיא התנהגה מגעיל לאנשים שאני אוהבת מרגיש לי רע אבל אני לא יכולה גם להתרחק ממנה כי התפקיד שלי דורש שנהיה בקשר טוב אוף
שואל השאלה:
היא דיי רעילה בואי נגיד את זה ככה
אה
צר לי
אני בדיוק כנראה יוצא ממחסום קריאה כנראה שנמשך נצח
ואני מאוד שמח כי מגיעים מלא ספרים חדשים בסדרות שאני אוהב ושאני במתח בהן
תקשיבי תנסי להיות איתה בכמה שפחות אינטראקציות אבל מה שכן אתן בקשר תעשי שהוא יהיה קשר כמה שיותר טוב. עוד שנה תיפרדי ממנה ותשכחי ממנה לגמרי
שואל השאלה:
למרות שהיא יכולה להתנהג ממש מסריח ושאני יודעת שאם אעשה משהו שלא מתאים לה היא תתנהג מגעיל גם אליי?
פשוט תנתקי ממנה קשר
לפני שזה יגמר בבכי לשתיכן
מניסיון
כן כי אם לא תהיי איתה בטוב בכל מקרה היא תהיה מגעילה אז עדיף סיכוי קטן שתהיה מגעילה מאשר בטוח שתהיה מגעילה
שואל השאלה:
אני לא יכולהה לנתק ממנה קשר כאילו אף פעם לא היינו חברות אף פעם לא חשבתי להתחבר אליה גם אבל אנחנו צוות קטן ואני אפגש איתה הרבה השנה ואעבוד איתה הרבה השנה ואני צריכה להיות איתה בקשר טוב כדיי להזיז דברים וכזה
שואל השאלה:
אוף אפשר לנסות לפרוק לך?
שואל השאלה:
אוהבת אותך
היי אנונימית,
אני מבינה שכרגע אין לך מנוחה, את אולי מלווה בתחושת חנק, בלבול, דופק מהיר או עייפות רגשית. זה לגמרי מובן. כשאנחנו בלחץ או בעומס רגשי, המוח מנסה "לפתור" דברים .רוצה לשתף מה התחיל את האוברטינקינג הפעם?
אני יסמין ואני מתנדבת בעמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת.אפשר בפרטי (פה בצ'אט), באינסטגרם או בטיקטוק(elem.digital) או בווטסאפ משמונה בערב ועד חצות (מצרפת לינק)