4 תשובות
באיזה שלב אתה? עשית צו ראשון?
אם ממש לא תרצה קרבי- לא בהכרח תגיע לקרבי. יש הרבה דרכים להגיע למסלולים אחרים.
מה מפחיד אותך?
אם ממש לא תרצה קרבי- לא בהכרח תגיע לקרבי. יש הרבה דרכים להגיע למסלולים אחרים.
מה מפחיד אותך?
שואל השאלה:
למות ושאני לא אזתגל למקום מהר או שאני אכיר חברים וכו..
למות ושאני לא אזתגל למקום מהר או שאני אכיר חברים וכו..
אם יש לך פרופיל 72 ומעלה אין לך בחירה אתה בקרבי
ואתה גם לא ממש יכול לבחור באיזה קרבי אתה בסוף זה צורכי הצבא
ואתה גם לא ממש יכול לבחור באיזה קרבי אתה בסוף זה צורכי הצבא
בכל מקום יש את החשש. הייתי ממליצה לך קודם כל להבין מה מושך אותך. איזה תחום, מה מעניין אותך לעשות. תחקור פשוט על תפקידים. ואז יהיה לך יותר קל להחליט.
וכמובן שהאפשרות שלא תצליח לצאת מקרבי גבוהה כמובן, אבל שווה לנסות.
וכמובן שהאפשרות שלא תצליח לצאת מקרבי גבוהה כמובן, אבל שווה לנסות.
באותו הנושא: