6 תשובות
פשוט תתחילי להתרחק
תתרחקי ממנה
תגידי לה שאת מעדיפה לנתק קשר מסיבות אישיות
עדיף לדבר קודם
סתם לנתק זה כואב מאוד
גם אם יש הפרשי גיל
תחסמי אותה ואל תעני יותר
אם את לא מרגישה בנוח להמשיך את הקשר, זה לגמרי לגיטימי.
לא תמיד חייבת להיות שיחה קשה או הסבר מפורט.
את יכולה פשוט להרחיק את עצמך בהדרגה:
להגיב פחות, לא ליזום שיחות, לקחת זמן לענות, ולאט לאט לתת לזה לדעוך.
אם היא תשאל, את יכולה להגיד בעדינות שאת עסוקה בתקופה הזו, או צריכה זמן לעצמך.
לא חייבים לריב או לנתק בבת אחת, לפעמים התרחקות שקטה זה כל מה שצריך.
הכי חשוב תקשיבי לתחושת הבטן שלך.
אם משהו מרגיש לך לא נעים או לא מתאים, מותר לך להתרחק.