15 תשובות
מסכימה ומחזקת , בואי ניהיה זוג
חוק מרפי תמיד ככה
תעברי צד אני לא מבין איך בנות אומרות פאק זין זה יפה
אנונימי
חחח מחזק בתור גבר גם אנחנו חווים את זה
דיי זה קורה גם לי אני שניה מלעבור צד לבנות
כי כל אחד רוצה מי שמעל הרמה שלו...
הבנים שרוצים אותך רוצים אותך כי את מעל הרמה שלהם את יותר אטרקטיבית מהם, וזאת בדיוק הסיבה שאת לא רוצה אותם
והבנים שאת רוצה את רוצה כי הם מעל הרמה שלך וזאת גם הסיבה שהם לא רוצים אותך...
נגיד את 7 (סתם זרקתי) אז ברור שאת תרצי בעיקר 8-9 והם לא ירצו אותך, ו5-6 כן ירצו אותך אבל את לא תרצי אותם
הבנים שרוצים אותך רוצים אותך כי את מעל הרמה שלהם את יותר אטרקטיבית מהם, וזאת בדיוק הסיבה שאת לא רוצה אותם
והבנים שאת רוצה את רוצה כי הם מעל הרמה שלך וזאת גם הסיבה שהם לא רוצים אותך...
נגיד את 7 (סתם זרקתי) אז ברור שאת תרצי בעיקר 8-9 והם לא ירצו אותך, ו5-6 כן ירצו אותך אבל את לא תרצי אותם
אנונימית
מרפי הבן זונ;)
שואל השאלה:
^^אבל אני לא חושבת שאני רמה מעל הבנים שכן רצו אותי
לא רציתי אותם נטו בגלל שמשהו באופי שלהם פשוט לא הסתדר לי
וכאילו גם הזה שכן רציתי אני חושבת שבאמת הייתה לנו אחלה שיחה ובסוף אני זאת שהצעתי לו לצאת(חיפשתי את האינסטגרם שלו שעות כי דיברנו במציאות) והוא כתב שהוא לא חושב שהוא יצליח לצאת לדייטים רק בגלל שהוא בצהל אז אני מנסה להבין אם זה סתם תירוץ או שזה באמת הסיבה
(סליחה הייתי חייבת לפרוק)
^^אבל אני לא חושבת שאני רמה מעל הבנים שכן רצו אותי
לא רציתי אותם נטו בגלל שמשהו באופי שלהם פשוט לא הסתדר לי
וכאילו גם הזה שכן רציתי אני חושבת שבאמת הייתה לנו אחלה שיחה ובסוף אני זאת שהצעתי לו לצאת(חיפשתי את האינסטגרם שלו שעות כי דיברנו במציאות) והוא כתב שהוא לא חושב שהוא יצליח לצאת לדייטים רק בגלל שהוא בצהל אז אני מנסה להבין אם זה סתם תירוץ או שזה באמת הסיבה
(סליחה הייתי חייבת לפרוק)
אנונימית
כי אין הרבה כאלה
תירוץ הצה"ל גם אני בצהל, ויודע למצןא את הזמן הפנוי לדברים אישיים.
^^^זה סתם תירוצים שלהם אחות
גבר שרוצה ימצא זמן ויבוא גם מאילת לקריית שמונה
ואני לא יודעת מה לא הסתדר לך באופי של הראשון אבל כנראה שלעוד בנות זה לא הסתדר
מי שרוצה עושה
גבר שרוצה ימצא זמן ויבוא גם מאילת לקריית שמונה
ואני לא יודעת מה לא הסתדר לך באופי של הראשון אבל כנראה שלעוד בנות זה לא הסתדר
מי שרוצה עושה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם הוא רק עכשיו סיים טירונות והוא לוחם?^^
תכלס^
גם אם הוא רק עכשיו סיים טירונות והוא לוחם?^^
תכלס^
אנונימית
סיפור חיי בתור בן
אנונימי
אל תדאגי גם קורה גם הפוך
כי ככה זה מאז ומתמיד,מי שרודף הודף ומי שהודף רודף זה ידוע.
באותו הנושא: