6 תשובות
שיחקתי פעם לפני איזה שנתיים
כן אני משחק אוברוואץ
שואל השאלה:
בוא נעשה דו
הייתי משחק
אבל כבר לא כזה כיף לי כמו פעם
נהנתי עוד טיפה גם באוברוואץ' 2 ואפילו הגעתי לטופ אירופה באחת הדמויות יש לי אפילו שיא שלה בטופ 50 בהירו מאסטרי עד היום
אבל זהו איבדנו את החשק לשחק
שואל השאלה:
טב אחי