6 תשובות
שיחקתי פעם לפני איזה שנתיים
כן אני משחק אוברוואץ
שואל השאלה:
בוא נעשה דו
בוא נעשה דו
הייתי משחק
אבל כבר לא כזה כיף לי כמו פעם
נהנתי עוד טיפה גם באוברוואץ' 2 ואפילו הגעתי לטופ אירופה באחת הדמויות יש לי אפילו שיא שלה בטופ 50 בהירו מאסטרי עד היום
אבל זהו איבדנו את החשק לשחק
אבל כבר לא כזה כיף לי כמו פעם
נהנתי עוד טיפה גם באוברוואץ' 2 ואפילו הגעתי לטופ אירופה באחת הדמויות יש לי אפילו שיא שלה בטופ 50 בהירו מאסטרי עד היום
אבל זהו איבדנו את החשק לשחק
שואל השאלה:
טב אחי
טב אחי
באותו הנושא: