31 תשובות
זה מתחיל מלצלם ולתלות דברים וזה מתדרדר עצם הרעיון שלא היה להם אכפת לבגוד במדינה ועוד בזמן מלחמה שחיילים נופלים ויש חטופים הם עוזרים לאויב
מסכים אם כבר צריך עונש מוות אז שיהיה לרוצחים, אנסים פדופילים מחבלים וכו, ולא לטמבל שעשה שטויות בשביל כסף אבל כן מגיע להם מאסר
אנונימי
שואל השאלה:
^^אבל עונש מוות ? נכון שזה מתחיל מזה
אבל אם עוצרים את זה בזמן ועוצרים אותם ונותנים להם מאסר למה להגיע לעונש מוות ?
^^אבל עונש מוות ? נכון שזה מתחיל מזה
אבל אם עוצרים את זה בזמן ועוצרים אותם ונותנים להם מאסר למה להגיע לעונש מוות ?
אנונימי
שואל השאלה:
^^בול אחי
^^בול אחי
אנונימי
מתי קיבלו עונש מוות ?
שואל השאלה:
^ראיתי פוסט שהיה כתוב בו שגורם צבאי טוען שיש סיכוי שאחד מהחיילים שנחשדים בבגידה יש סיכוי שיקבל עונש מוות
וגם מלא אנשים בעד ישר לתת עונש מוות לכל בן אדם שהיה מטומטם ואימפולסיבי
^ראיתי פוסט שהיה כתוב בו שגורם צבאי טוען שיש סיכוי שאחד מהחיילים שנחשדים בבגידה יש סיכוי שיקבל עונש מוות
וגם מלא אנשים בעד ישר לתת עונש מוות לכל בן אדם שהיה מטומטם ואימפולסיבי
אנונימי
חייל זה יותר גרוע כי הוא נשבע למדינה
שואל השאלה:
קודם כל סיכוי גדול שהכריחו אותו להתגייס..
דבר שני צריך לבדוק מה חומרת הבגידה והאם היא באמת חשפה משהו כזה מסוכן וסודי ששומר על חיי ותפקוד המדינה וגם לבדוק אם החייל היה מודע למה שהוא עשה ולהשלכות של מעשיו
קודם כל סיכוי גדול שהכריחו אותו להתגייס..
דבר שני צריך לבדוק מה חומרת הבגידה והאם היא באמת חשפה משהו כזה מסוכן וסודי ששומר על חיי ותפקוד המדינה וגם לבדוק אם החייל היה מודע למה שהוא עשה ולהשלכות של מעשיו
אנונימי
איך אפשר להיות לא מודע למה שאתה עושה? אם הוא עשה את זה בשביל איראניים אז הגיוני שהוא ידע מה ההשלכות וגם אם הכריחו אותו להתגייס ולא "מרצון" זה עדיין משהו שהוא חמור
כי הם בגדו במדינת ישראל צריך להבין שזה לא סתם גרפיטי ברחוב זה דברים סודיים שיכולים להרוס הרבה דברים במלחמה ואם כסף יותר חשוב להם מהמדינה שלהם אז ברור שאני לא ירחם עליהם
בחול
במדינות רבות
בגידה במדינה זאת הוצאה להורג
על מה אתה ל פאקינג מדבר
במדינות רבות
בגידה במדינה זאת הוצאה להורג
על מה אתה ל פאקינג מדבר
שואל השאלה:
^בגרמניה זה ככה ? שוויץ ? קנדה ?
לא צריך לשאוף להיות מדינות שערך החיים שלהן הוא מאוד זול
^בגרמניה זה ככה ? שוויץ ? קנדה ?
לא צריך לשאוף להיות מדינות שערך החיים שלהן הוא מאוד זול
אנונימי
שואל השאלה:
^^^בתכלס זה כן גרפיטי
גרפיטי לא מאוד מסכן והורס את המדינה באופן קיצוני
^^^בתכלס זה כן גרפיטי
גרפיטי לא מאוד מסכן והורס את המדינה באופן קיצוני
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^^כי אם הוא חשב שהוא עוזר לאיראנים בקטנה נגיד בהסברה או סתם דופק קצת את המדינה אבל לא חשב שמה שהוא עושה זה ברמה שמאוד מסכנת את ישראל ? יש אנשים שלפעמים חווים תמימות וטיפשות
כן צריך להעניש אבל לדעתי בשביל להגיע למצב של עונש מוות צריך שזו תהיה סיבה ממש ממש מוצדקת ומוצקה
^^^^^כי אם הוא חשב שהוא עוזר לאיראנים בקטנה נגיד בהסברה או סתם דופק קצת את המדינה אבל לא חשב שמה שהוא עושה זה ברמה שמאוד מסכנת את ישראל ? יש אנשים שלפעמים חווים תמימות וטיפשות
כן צריך להעניש אבל לדעתי בשביל להגיע למצב של עונש מוות צריך שזו תהיה סיבה ממש ממש מוצדקת ומוצקה
אנונימי
עדיין מה הוא צריך לעזור לאיראנים גם בהסברה? לך תדע מה הוא עשה לא תמיד מפרסמים
בגידה במדינה זה מספיק קיצוני
שואל השאלה:
אז לדעתך צריך לתת עונש מוות בגלל שמישהו צייר גרפיטי פרו איראני וצילם נפילת טיל לאיראנים ?
אז לדעתך צריך לתת עונש מוות בגלל שמישהו צייר גרפיטי פרו איראני וצילם נפילת טיל לאיראנים ?
אנונימי
שואל השאלה:
^בתכלס את צודקת
אין סיבה לגנוב מותגים מחנויות, אין סיבה לתקוף ואין סיבה לנסוע נגד חוקי התנועה
השאלה איפה עובר הגבול
האם עונש מוות זה לא עונש קיצוני מידיי ?
^בתכלס את צודקת
אין סיבה לגנוב מותגים מחנויות, אין סיבה לתקוף ואין סיבה לנסוע נגד חוקי התנועה
השאלה איפה עובר הגבול
האם עונש מוות זה לא עונש קיצוני מידיי ?
אנונימי
לדעתי אין שום סיבה לעזור לאיראנים גם אם זה לצלם עטיפה על הרצפה או ענארף
שואל השאלה:
^זה למה צריך לבדוק את זה לעומק
מניעים, מצב נפשי באותה תקופה, מודעות, חומרה
עונש מוות זה עונש קיצוני ובלתי הפיך
^זה למה צריך לבדוק את זה לעומק
מניעים, מצב נפשי באותה תקופה, מודעות, חומרה
עונש מוות זה עונש קיצוני ובלתי הפיך
אנונימי
שואל השאלה:
לדעתי זה ממש קיצוני וזה זילות בערך של חיי אדם
לדעתי זה ממש קיצוני וזה זילות בערך של חיי אדם
אנונימי
אז שיחשבו פעמיים לפני שעוזרים לאוייב
שואל השאלה:
^לא אמרתי שזה לא נוראי
אמרתי שמבחינה מוסרית לעשות גרפיטי זה פחות גרוע מלאנוס ולרצוח ואפילו על דברים כאלה לא נותנים עונש מוות
אבל עונש מוות זה למחוק את האנשים האלה לגמרי
למחבלים לא נותנים עונש מוות !
^לא אמרתי שזה לא נוראי
אמרתי שמבחינה מוסרית לעשות גרפיטי זה פחות גרוע מלאנוס ולרצוח ואפילו על דברים כאלה לא נותנים עונש מוות
אבל עונש מוות זה למחוק את האנשים האלה לגמרי
למחבלים לא נותנים עונש מוות !
אנונימי
לרגל למען מדינה שרק בגללה מאות אלפי יהודים נרצחו זה דבר נורא ואיום ולא נתפס
השנאה של איראן לישראל לא מביישת את היטלר
השנאה של איראן לישראל לא מביישת את היטלר
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושב שהרבה מאותם בוגדים עשו את זה מאימפולסיביות ולא באמת חשבו שהם שונאים את המדינה
לא מדבר על כאלה שפרצו למערכות סודיות וניצלו את הכוח של העמדה שלהם מבחינת עבודה וכו לרעה
אני חושב שהרבה מאותם בוגדים עשו את זה מאימפולסיביות ולא באמת חשבו שהם שונאים את המדינה
לא מדבר על כאלה שפרצו למערכות סודיות וניצלו את הכוח של העמדה שלהם מבחינת עבודה וכו לרעה
אנונימי
זה לא משנה למה ככה הם ילמדו
שואל השאלה
שוב
זה שאתה בתור אדם בוגר מנסה לעשות לגיטמציה לפרשות ריגול באתר שרובו ילדים מעורר בחילה ושאת נפש וזעזוע עמוק
הם עשו את זה מתוך שנאה למדינה
יש גם כאלה מיליונרים שנתפסו בפרשות הריגול הרבות
איראן אחראית לכל מקרי הרצח ולכל הפיגועים שיש בישראל
בלי איראן אין פיגועים
אין חמאס
אין חיזבאלה
אין חותים
אין מילציות בעיראק
איו מילציות בסוריה
אתה באמת אדם חסר גבולות
שוב
זה שאתה בתור אדם בוגר מנסה לעשות לגיטמציה לפרשות ריגול באתר שרובו ילדים מעורר בחילה ושאת נפש וזעזוע עמוק
הם עשו את זה מתוך שנאה למדינה
יש גם כאלה מיליונרים שנתפסו בפרשות הריגול הרבות
איראן אחראית לכל מקרי הרצח ולכל הפיגועים שיש בישראל
בלי איראן אין פיגועים
אין חמאס
אין חיזבאלה
אין חותים
אין מילציות בעיראק
איו מילציות בסוריה
אתה באמת אדם חסר גבולות
אנונימי
אי אפשר להבין אנשים שמרגלים למען מדינה שרק בגללה מאות אלפי יהודים ישראלים נרצחו
היא האחראית הישירה לכל מקרי הרצח
בלעדיה אין חמאס חיזבאלה חותים מילציות בעיראק
אין פיגועים
ובכלל לא דיברתי על תקיפות הסייבר שפוגעות בפרנסה של רבים
איראן אחראית למעל 99 אחוז מתקיפות הסייבר על ישראל
אנחנו לא מדברים על אונס ועל רצח אנחנו מדברים כרגע רק על ריגול למען איראן
ולשאלה- כן זה בהחלט דורש עונש מוות לדעתי
אי אפשר להבין מקרים כאלה
היא האחראית הישירה לכל מקרי הרצח
בלעדיה אין חמאס חיזבאלה חותים מילציות בעיראק
אין פיגועים
ובכלל לא דיברתי על תקיפות הסייבר שפוגעות בפרנסה של רבים
איראן אחראית למעל 99 אחוז מתקיפות הסייבר על ישראל
אנחנו לא מדברים על אונס ועל רצח אנחנו מדברים כרגע רק על ריגול למען איראן
ולשאלה- כן זה בהחלט דורש עונש מוות לדעתי
אי אפשר להבין מקרים כאלה
אנונימי
הם לא בני אדם
הם זבלים שמגיע להם מוות
הם זבלים שמגיע להם מוות
עונש מוות בהחלט
בלי שום שאלה
איראן היא המדינה האחראית לכל הנרצחים הישראלים
בלי איראן אין חמאס
אין חיזבאלה
אין חותים
אין מיליציות בעיראק
ועוד סקופ- בלי איראן אין אפילו פיגוע אחד בודד מצד ערבי ישראל
לא אני אומר את זה
ומספיק לסיים את צהל בתור ג'ובניק כדי להבין את זה
וזה שאתה בתור שואל שאלה בתור בחור בוגר בוחר להראות שריגול למען איראן זה לא כזה נורא באתר שרובו ילדים בני 14 מעורר שאט נפש וזעזוע עמוק
כמובן שדיווחתי
זה פשוט מגעיל וחסר אחריות
בלי שום שאלה
איראן היא המדינה האחראית לכל הנרצחים הישראלים
בלי איראן אין חמאס
אין חיזבאלה
אין חותים
אין מיליציות בעיראק
ועוד סקופ- בלי איראן אין אפילו פיגוע אחד בודד מצד ערבי ישראל
לא אני אומר את זה
ומספיק לסיים את צהל בתור ג'ובניק כדי להבין את זה
וזה שאתה בתור שואל שאלה בתור בחור בוגר בוחר להראות שריגול למען איראן זה לא כזה נורא באתר שרובו ילדים בני 14 מעורר שאט נפש וזעזוע עמוק
כמובן שדיווחתי
זה פשוט מגעיל וחסר אחריות
אנונימי