20 תשובות
כן, אבל חבל להתלונן על משהו יפה
האמת חבל להתלונן בכללי
לפי דעתי זה לגיטימי
זה כמו בנות שמתלוננות על חזה גדול מידי, לכל צד יש את החיסרון שלו ומוצדק להתלונן
תמיד אפשר לקצץ קצת מהרגליים
אשמח לשאריות
Dea
כמה גבוה זה תלוי
^^^בנות מתלוננות על חזה גדול מידי בגלל הכאבי גב לא קשור
Dea
זה תקין, תמיד רואים ההפך ממה שטוב לנו
שואל השאלה:
מה יפה בזה?
לדעתי זה דווקא מכעיר אותי כי אני נראה מגודל
אנונימי
רק אם אתה מעל 1.95 אם לא תסתום
מה זאת הסחיטת מחמאות הזאת
תאמין לי שאתה לא צריך להיות חסר ביטחון לגבי זה בכלל
^זה לא.
אם זה מפריע לך, לגיטימי
אם היה פיקמי בגבר:
מה הגובה שלך
^^^^^^^יש 2 מטרים שמתלוננים על כאבי עצמות, מרוב שהגוף גבוה כי המסה נופלת על העצמות הדקות והגבוהות
ולא בהכרח הוא מתלונן על כאבים, יש שחושבות וחושבים שחזה גדול מידי זה לא באמת מושך
על כל דבר אנחנו מתלוננים
אנשים אומרים לי איך את מתלוננת על השיער שלך גם אני הייתי רוצה אבל אני לא אוהבת. כל אחד לא מעריך את מה שיש לו ורוצה את מה שיש לאחרים "הדשא אצל השכן תמיד ירוק יותר"
^^הוא אמר שזה בגלל שהוא חושב שזה מכוער ולא בגלל שכואב לו
דרך אגב בנות שלא אוהבות חזה מובן לי אבל מי שואל גברים
Dea
אז כן זה, גם לאנשים עם מאפיינים שאחרים יגדירו כמושך, בפועל לא באמת בגבול מסוים.
אני לא יודע אם זו שאלה או ביקורת הלשאול גברים?
אין קשר אמרתי שאני תומכת בו ואשמח לשאריות
וזו ביקורת
Dea
אה, אז אם ככה גם אני אשמח לכמה סמים מהשאריות