9 תשובות
כן
אם זה ספאם בנות אז לא מביך
אנונימית
תלוי מי בספאם, אם זה בנים שאת סומכת עליהם בטח.
ספאם בנות לא מביך
שואל השאלה:
יש שם כמה בנים אבל באמת זה איזה 3 בנים לא כזה אכפת לי מהבנים האלה
אנונימית
אז את יכולה
שואל השאלה:
סבבה תודה לכולם
אנונימית
לא מביך בכלל