13 תשובות
בגדול כן,אין אידאולוגיות חיוביות בתרבות השמרנית
לא. מבוססת על הפחד מדבר לא ידוע
כל דיאלוג אפשר להסתכל על זה כשנאה [כמו ליברליים ששונאים את השמרנים]
ממש לא
מבוסס על זהירות וענווה
העיקרון המרכזי הוא שאנחנו לא יכולים לדעת בדיוק מה יקרה כתוצאה מפעולות מסוימות שלנו כי אנחנו לא הגורם היחיד ויש עוד הרבה גורמים לא ידועים
אנונימי
כן,הם בדרך כלל אנשים מאוד ממורמרים שרק מפיצים שנאה
אנונימי
תשמע הצביעות חוגגת^ בכל השאלות שראיתי פה על שמרנות כל ה"ליברלים" הוציאו תגובות מהסוג הזה. כמו שזה נראה הליברלים הם הממורמרים שלא סובלים את מי שלא כמוהם
אנונימי
לא יודע לגבי ליברלים אחרים אבל אינלי בעיה להודות שאני מתעב שמרנים,סך הכל לגטימי לשנוא מישהו ששונא אותך בחזרה
אנונימי
^ אתה לא יכול להאשים מישהו שהוא שונא כשאתה בעצמך שונא. ואל תגיד "אעע אבל הוא שנא קודם" אנחנו לא בגן
אנונימי
^^ אז לפי העיקרון הזה מותר לשנוא ערבים?
לא כל כך ליברלי מצדך
אנונימי
תרגע רבנו למה אתה כזה טריגרד ידידי,כן אני לא סובל שמרנים ובעיניי הם תתי אדם סך הכל דעה שונה חבר
אנונימי
סבבה^ אבל אתה לא יכול להאשים אותם בשנאה
הפוסל במומו פוסל
אתם לא מלאכים ולא התגברתם על טבע האדם אז די להתנשא
אנונימי