16 תשובות
שואל השאלה:
אז מה זה? כי אני כביכול רזה אבל יש לי מבנה נוראי
אז מה זה? כי אני כביכול רזה אבל יש לי מבנה נוראי
אנונימית
את ההיפדיפס אי אפשר לשנות, את צודקת זה המבנה עצמות. מה שכן אפשר למזער עם תבני שם שריר
שואל השאלה:
אני לא חושבת .זה במבנה של העצמות
אני לא חושבת .זה במבנה של העצמות
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני עושה לדעתך בחדר כושר?
מה אני עושה לדעתך בחדר כושר?
אנונימית
^אימונים לא יעזרו זה מבנה של העצמות בגוף.
אתה כןתב יותר מדיי שטויות , במקום להגיב תגובות בלי ידע בנושא , תעבור לשאלה הבאה .
אתה כןתב יותר מדיי שטויות , במקום להגיב תגובות בלי ידע בנושא , תעבור לשאלה הבאה .
תעשה אימונים של הגלוט מידיוס ומקסימוס אין לי שמץ איך אומרים את זה בעברית
תחפשי בגוגל/יוטיוב/טיקטוק
את בחדכ?
תחפשי בגוגל/יוטיוב/טיקטוק
את בחדכ?
^בודה18 לא פעם ראשונה רואים אותך מגיב שטויות רק כדי לקבל פרחים
לא צריכה חרטוטים חיימשלי
שואל השאלה:
כן אני בחדר כושר ,זה כל כך מתסכל המבנה הזה כצה שאני אתאמן זה לא ישתנה
כן אני בחדר כושר ,זה כל כך מתסכל המבנה הזה כצה שאני אתאמן זה לא ישתנה
אנונימית
הכל בסדר אני גם ככה כמוך גם לי יש היפ דיפס אבל באמת שכבר הפסקתי לשים לב לזה
אני מבינה לגמרי וגם לי יש אבל זה באמת הכי טבעי מאמי
99 אחוז מהבנות ככה ורוב הבנות שנראה שלא מסתירות את זה ואם תסתכלי טוב גם למי שטבעית יש לפחות קצת כמעט לכולן
זה ממש סבבה ויפה אין בזה משהו שגוי לעומת מה שהמדיה מנסה לגרום לנו לחשוב
אם את רוצה למזער שפחות יראו תאמני את השרירים שאמרתי לך עם משקלים. כמובן שיש פתרונות של פילרים וזה אבל ממש אין למה. זה באמת תקין ויפה
99 אחוז מהבנות ככה ורוב הבנות שנראה שלא מסתירות את זה ואם תסתכלי טוב גם למי שטבעית יש לפחות קצת כמעט לכולן
זה ממש סבבה ויפה אין בזה משהו שגוי לעומת מה שהמדיה מנסה לגרום לנו לחשוב
אם את רוצה למזער שפחות יראו תאמני את השרירים שאמרתי לך עם משקלים. כמובן שיש פתרונות של פילרים וזה אבל ממש אין למה. זה באמת תקין ויפה
שואל השאלה:
תודה לכן איזה חמודות
תודה לכן איזה חמודות
אנונימית
תכלס אני אגיד לך מה , בחיים לא שמתי לב לזה ורק לפני שנה "חברה הכי טובה שלי" שלחה לי איזה סרטון בטיקטוק של היפ דיפס ואמרה משהו בסגנון של - גם לך יש איזה באסה .
חחח כן הקשר נותק מזמן , לא בגלל זה כמובן אבל בגלל עןד דברים מגעילים שגיליתי עליה
שואל השאלה:
אני מתאמנת כבר שנה אני רק רוצה לדעת אם יש לי למה להמשיך
אני מתאמנת כבר שנה אני רק רוצה לדעת אם יש לי למה להמשיך
אנונימית
באותו הנושא: