14 תשובות
שואל השאלה:
כן לחחח בגלל זה אני שואל ^
כן לחחח בגלל זה אני שואל ^
אנונימי
פליז אל תתחילו להשתמש במילה הזו כסלנג
וזה אומר כמו וואלה טיל או מעולה
וזה אומר כמו וואלה טיל או מעולה
זה אומר טוב מושלם מעולה אחלה. כאילו כזה
אוי לא זה עושה לי טריגר לארז איסקוב
ימלכים תודה על הפלוסים
ימלכים תודה על הפלוסים
אנונימית
אני מעדיף לומר "צמר גפן מתוק"
זה אומר שהוא רואה האח הגדול השנה, וכנראה שיותר מדי
^^פעם ראשונה שאני שומע שמשתמשים בזה כסלנג
מה לעזעזל
לפי דעתי רק ארז איסקוב מנסה לדחוף את זה והסיבה היא שהוא מנסה להשתלט לבני נוער על המוחות הקטנים שלהם כי לא הרבה יודעים אבל לאח שלו יש עסק של גלידת איסקוב זו משימה זדונית כדי שתצביעו ביבי אל תיפלו בזה!
אני אומר את זה
זה אומר אותי חח
גלידה
יעני מתוק אחלה סוכר
מי זה ארז איסקוב שאומר את זה?
אנונימי
באותו הנושא: