4 תשובות
מסכימה גם אני אישית לא הייתי רוצה לצאת עם מישהו שמתנהג ככה עם החברה הכי טובה שלו או ידידה שלו בכללי , אבל הם באמת אומרים שאין בניהם כלום ושיש להם קשר אחי
מזעזע בעיניי
אני לא מאמינה בלהימרח על בנאדם אחר אם אני בזוגיות, לא משנה אם הוא נשוי, רווק או גיי
ממש לא
זוועה בעיניי
זוועה בעיניי
באותו הנושא: