14 תשובות
שואל השאלה:
אני חושבת שהרבה במועד ב' היום
אם מישהו היה, ממש אשמח לעזרה
אני חושבת שהרבה במועד ב' היום
אם מישהו היה, ממש אשמח לעזרה
אנונימית
היושש
כן יהיה מפוצץ
מיטב מאוד עוזרים שם ויש יתרון לזה שאת יכולה לפנות אליהם בתלת מימד ולא דרך הטלפון
בנוגע לקצין מיון תור ארוך ממש
יש גם את המיצג חילות שיכולה להגיע לעשות סיבוב לשמוע על תפקידים שמעניינים אותך מאנשים שנמצאים שם (ספויילר- קחי הכל בעירבון מוגבל המטרה שלהם זה קצת להגזים ולהרעיל אותך על התפקיד)
יש דוכני אוכל ושתייה
מתחם קוקה קולה עם כל מיני מתנות, טעימות של חטיפים/שוקולדים, תחנות משחק כמו מכונת כסף וגלגל מזל, אווירה, מוזיקה, כולם שם יהיה בערך באותו גיל שלך ויגיעו מכל הארץ קחי את זה כהזדמנות להכיר!!
ומלא אנשים מגיעים וחוזרים ברכבות, אוטובוסים לא אמורה להיות בעיה
אם את מגיעה ממליצה להביא איתך תיק גב יחסית ריק שתוכלי להכניס אליו את מה שתקבלי שם, מניפה אם יש לך מאודדד מומלץ(למרות שאמורים לקבל), מים שלא תתייבשי חלילה חם ממש, מגבונים, תעשי מעכשיו צילום מסך לכרטיס ותשמרי במועדפים - לא תמיד יש קליטה, מטען נייד אם יש, תעודת זהות, כרטיס אשראי פיזי וארנק עם עודף
כן יהיה מפוצץ
מיטב מאוד עוזרים שם ויש יתרון לזה שאת יכולה לפנות אליהם בתלת מימד ולא דרך הטלפון
בנוגע לקצין מיון תור ארוך ממש
יש גם את המיצג חילות שיכולה להגיע לעשות סיבוב לשמוע על תפקידים שמעניינים אותך מאנשים שנמצאים שם (ספויילר- קחי הכל בעירבון מוגבל המטרה שלהם זה קצת להגזים ולהרעיל אותך על התפקיד)
יש דוכני אוכל ושתייה
מתחם קוקה קולה עם כל מיני מתנות, טעימות של חטיפים/שוקולדים, תחנות משחק כמו מכונת כסף וגלגל מזל, אווירה, מוזיקה, כולם שם יהיה בערך באותו גיל שלך ויגיעו מכל הארץ קחי את זה כהזדמנות להכיר!!
ומלא אנשים מגיעים וחוזרים ברכבות, אוטובוסים לא אמורה להיות בעיה
אם את מגיעה ממליצה להביא איתך תיק גב יחסית ריק שתוכלי להכניס אליו את מה שתקבלי שם, מניפה אם יש לך מאודדד מומלץ(למרות שאמורים לקבל), מים שלא תתייבשי חלילה חם ממש, מגבונים, תעשי מעכשיו צילום מסך לכרטיס ותשמרי במועדפים - לא תמיד יש קליטה, מטען נייד אם יש, תעודת זהות, כרטיס אשראי פיזי וארנק עם עודף
ומטען עם חיבור usb לרכבת גם חשוב
וזהו באמת שזאת חוויה ומאמינה שתהני בה מלא מלא ויהיה כיף להופעות את לא חייבת להישאר אבל נחמד
וזהו באמת שזאת חוויה ומאמינה שתהני בה מלא מלא ויהיה כיף להופעות את לא חייבת להישאר אבל נחמד
אם יש עוד שאלות משהו באהבה יכולה לבוא לפרטי3>
שואל השאלה:
עדיף להגיע באוטובוסים או רכבת?
אני זוכרת שבטעות הייתי בת. רכבת אונב' בול כשנגמר הפסטיגל, ואנשים כמעט נפלו לפסי רכבת
אני ממש לא רוצה להיות במצב הזה שוב...
עדיף להגיע באוטובוסים או רכבת?
אני זוכרת שבטעות הייתי בת. רכבת אונב' בול כשנגמר הפסטיגל, ואנשים כמעט נפלו לפסי רכבת
אני ממש לא רוצה להיות במצב הזה שוב...
אנונימית
^^^^את מלאך
אפשר להגיע עם הכרטיס בטלפון הם רק סורקים את הברקוד
בנוגע לתחבצ מה שיותר נוח לך - קחי בחשבון שהאירוע מתחיל ב4 וזה שעה עמוסה עם פקקים במיוחד בת"א לדעתי עדיף לך רכבת
בנוגע לתחבצ מה שיותר נוח לך - קחי בחשבון שהאירוע מתחיל ב4 וזה שעה עמוסה עם פקקים במיוחד בת"א לדעתי עדיף לך רכבת
לא צריך להדפיס את הכרטיס אפשר מהטלפון
שומעים אני הלכתי אתמול הגעתי בערך ב15:30 היה מפוצץ בכניסה בסביבות שלוש מאות אנשים הכניסו אותנו רק ב16:30 כבר הרגשתי שאני עומדת להתעלף היה צפוף וחם בטירוף כולי הייתי מים לא צוחקת. אחרי זה כולם רצו למתחם מיטב חיכיתי שם עוד איזה שלוש שעות עד שבכלל ראיתי קצין מיון וכמובן שלא עזרה לי בכלום אמרה אם את רוצה תיהיי תצפיתנית אי אפשר להוריד אותך מהתפקיד הזה ואז אחרי ארבע שעות של תורים מסריחים לא היה לי כוח לכלום לא שווה שום שנייה
שומעים אני הלכתי אתמול הגעתי בערך ב15:30 היה מפוצץ בכניסה בסביבות שלוש מאות אנשים הכניסו אותנו רק ב16:30 כבר הרגשתי שאני עומדת להתעלף היה צפוף וחם בטירוף כולי הייתי מים לא צוחקת. אחרי זה כולם רצו למתחם מיטב חיכיתי שם עוד איזה שלוש שעות עד שבכלל ראיתי קצין מיון וכמובן שלא עזרה לי בכלום אמרה אם את רוצה תיהיי תצפיתנית אי אפשר להוריד אותך מהתפקיד הזה ואז אחרי ארבע שעות של תורים מסריחים לא היה לי כוח לכלום לא שווה שום שנייה
אנונימית
מישהו יודע באיזה שעה זה נגמר,??
התור למיטב היה מפוצץ ממש אבל חוץ מזה היה מייצגים מעולים ונחמדים
נגמר באחת עשרה
חם למות!! אני פיזית התעלפתי אחרי שחיכית שעתיים בתורים אבל אחרי זה חזרתי לעמוד בתור באיזה 18 ותוך שעה כבר נכנסתי אבל גם בפנים היה תורים של החיים רק ב21 הגעתי לקצין מיון שלי היה נסיך ברמותת באמת שניסה לעזור אפילו לזאת שישבה לפני הוא ממש ניסה לעזור, לי הוא החליף שיבוץ ובכללי היה חמוד נורא
אבל יש גם כאלה שהם לא נחמדים ולא מנסים לעזור אפילו לחברה שלי הייתה מישהי שפשוט ישר על השיחה אמרה לא שאין לה מה לנסות להחליף בכול מיני תירוצים כמו "התאריך גיוס שלך מוקדם מידי" תכלס תלוי על איזה אחד את נופלת
אבל יש גם כאלה שהם לא נחמדים ולא מנסים לעזור אפילו לחברה שלי הייתה מישהי שפשוט ישר על השיחה אמרה לא שאין לה מה לנסות להחליף בכול מיני תירוצים כמו "התאריך גיוס שלך מוקדם מידי" תכלס תלוי על איזה אחד את נופלת
אנונימית
היי רק מחדדת שקיציני מיון האינטרס שלהם זה לא למנוע מאותו חייל לקבל את השיבוץ שהוא רוצה, הם יודעים שיש תפקיד x שיש לו ביקוש גבוה וקצת הקצאות אז הם אוטומטית מנסים לסנן חיילים עם "תירוצים" בשביל לראות עד כמה ולמי זה חשוב
אני הגעתי בשבע כזה והי נורא נחמד בלי תור.
עדיף לא להגיע ישר כשנפתח בלל התורים והחום
עדיף לא להגיע ישר כשנפתח בלל התורים והחום
אנונימי