4 תשובות
וואי אפשר להפסיק את המחאה לקרוא לו ככה בעברית
וכן עוד כמה דקות
אנונימית
תן לי דקה אני אשלח לו הודעה
אז הוא בטח יעלה בקרוב, האיחורים הם בסביבות שעה לרוב בהופעות
מהה איזה כיף לך