4 תשובות
הייתי הקבצה ב ועליתי לתיכון ל5 יחידות
הייתי שם עד יא ואז ירדתי ל4
פשוט חרשתי וידעתי שאני יכולה
4d1
הייתי הקבצה ג' ואני בחמש יח"ל היום, זה הכל כמה שאתה מוכן להשקיע ומשקיע בתכלס
אין שום קשר בין ההקבצה לחומר בתיכון. לומדים את הכל מאפס