4 תשובות
מורה פרטי
הייתי הקבצה ב ועליתי לתיכון ל5 יחידות
הייתי שם עד יא ואז ירדתי ל4
פשוט חרשתי וידעתי שאני יכולה
הייתי שם עד יא ואז ירדתי ל4
פשוט חרשתי וידעתי שאני יכולה
הייתי הקבצה ג' ואני בחמש יח"ל היום, זה הכל כמה שאתה מוכן להשקיע ומשקיע בתכלס
אין שום קשר בין ההקבצה לחומר בתיכון. לומדים את הכל מאפס
באותו הנושא: