31 תשובות
שנתון 2007? כן פסטיבל נחמד
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שאני 06
פשוט השאירו אותי שנתיים כי עליתי לארץ
איך חזרתם הביתה יש רכבות
היה ממש כיף
^^מה זאת אומרת?
שואל השאלה:
האמת שחזרתי דיי מוקדם לבית לפני שההופעות התחילו כי כאב לי הראשש ממש
חוויה ראשונה שלי, מדהים רצח
מותר לצאת מוקדם?
^^^^זאת אומרת איך חזרתם הביתה בדעה מאוחרת
שואל השאלה:
אפשר לצאת מתי שבא לך מהפסטיבל אין שם איזה הגבלה
שואל השאלה:
היו רכבות מתוגברות בסוף זה אירוע גדול בירקון , כל פעם שיש שם אירועים גדולים יש רכבות מתוגברות
רכבות מתוגברות הכוונה פשוט יותר רכבות מהרגיל?
אה וכל מי שהיה, לדעתכם שווה ללכת לבד?
שואל השאלה:
כן
שואל השאלה:
^טוסט ירושלמי
בתכלס הייתי לבד פשוט חברות שלי הלכו לשבת כי לא הרגישו ממש טןב כמוני אבל אני ו הסתובבתי לבד ושמעתי על תפקידים שמעניינים אותי ובאמת גם כמה חיילות עזרו לי בכמה דברים .
זה פשוט מלא עמדות עם חיילים שמסבירים על התפקיד שלהם?
והאם באמת היה כל כך עמוס בתור לקצין מיונים? כאילו היה שם רק אחד?
וואלה הלכתי עם חבורה, בסוף התפצלתי מהם ונהנתי כפליים, עדיף לבד, בהתחלה זה יהיה מביך, מוזר, מפחיד, אבל שווה הרבה יותר
שואל השאלה:
כן יש כמעט את כל התפקידים לדעתי , בין עם זה לוחמה מודיעין הדרכה.
גם היה כל מיני פעילויות נגיד של קוקה קולה ולקחתי מגבת , ובריקושט מביאים לך מאוורר וכרטיס גירוד עם פרס כזה של 40-50 שקל .
והיה ארטיקים ציפסים בלו חינם .
והיה גם כוורת ששם המחירים היו ממש אחלה נגיד אוזניות jbl 100-115 שקל
פקל קפה 100
כרית נסיעות , מזרן שטח כאילו דברים מועילים במחיר מעולה .

אומנם לא הייתי צריכה קצין מיון אבל כן היה עמוס רצח ואנשים חיכו שם שעות ובאמת שזה סבל לעמוד בחום כזה , עמדתי בתור לכניסה איזה שעה+ ומת לי הראש
שואל השאלה:
ואי כן כל כך עדיף לבד
וואי מה זה נשמע שווה רצח
סבבה תודה!
שואל השאלה:
בכיף שווה לך לבוא באמת
לא ידעתי על כל אלו עד לקראת הסוף וחשבתי שאין לי כסף עד ששמתי לב ברכבת
שואל השאלה:
איזה באסהה אני חושבת לבוא גם מחר פשוט בגלל שאני גדולה בשנתון הם חושבים שאני חיילת אז שלחו לי קוד גם לחיילים
^יואו גם אני ככהה את נולדת ב-2007 אבל רק עכשיו עולה ל-יב? היו לך כבר מיונים למשהו?
^9 כן, וגם היו דברים כמו מתח, כלי נשק, אמל"חים שהם משתמשים בהם, סטיקרים, פעילויות כאלו ואחרות

כן, ואני מאמין שיש יותר מאחד
שואל השאלה:
לא אני 2006 אבל גם עולה ל-יב , ולא עדיין לא שלחו מיונים כי הם נפתחים בערך באוקטובר
עכשיו שלחו רק לאלה שמיועדים לחמן
שואל השאלה:
דיי מה איפה היה המתח אני לא מאמינה שפספסתיי ;(
יואו איזה הזוי אני 2007, עולה ל-יב', אבל כל השנה (יא') היו לי מיונים לחמן
אין לי מושג איך צה''ל עובד בחיי
היה בצנחנים, גבעתי וכפיר
רגע אז אם אני גרה בצפון יש רכבות גם בשתיים עשרה ואחת בלילה ?
שואל השאלה:
יש סיכוי תבדקי באתר