9 תשובות
התנדבות, עבודה
עבודה, בית ספר
אני הכרתי כמה בעבודה זה נחמד
סטיפס...?
Tg.
תמיד יש פה אנשים נחמדים שפשוט צריך להכנס לפרטי ולהתחיל שיחה וזה ילך משם
תנסי תראי
השגתי פה חבר גבר שלא הייתי פוגש ברחוב נגיד
Tg.
שואל השאלה:
^אבל קשה לי לנהל שיחות עם אנשים
אני לא יודעת איך מתחילים אפילו
אנונימית
סתם לשאול שם להביא מחמאה לשאול על אישיות ותחביבים ומשם זה יתגלגל
Tg.
אני הכרתי פה
כאן