7 תשובות
גם לי
לא אולי תחליפי לסילקון יותר קטן
תחלישי אותם ואולי זה בעיה באוזן אולי תשימי טיפות אוזניים או משהו ותנסי שוב
יש לי גם לא כאב לי בהתחלה אבל אני תמיד איתם כאילו איזה כמה שעות ביום וכבר מתחיל לכאוב לי האוזניים כשאני איתם
גם אני מעדיפה אוזניות קשת איירפודס זה מכאיב לי לפעמים ולא מצליחה להכניס לי לאוזן זה יוצא
שואל השאלה:
בלי גומי
אנונימית
^אז ברור שזה יכאיב לך תקני גומי משיים או מחנות אלקטרוניקה