6 תשובות
שואל השאלה:
אין לי רסקיו ואני מעדיפה לא לקחת אבל אני אנסה להיות רגועה והכי חשוב להסתכל במראות כן
אין לי רסקיו ואני מעדיפה לא לקחת אבל אני אנסה להיות רגועה והכי חשוב להסתכל במראות כן
אנונימית
תקשיבי אני גם הייתי באותו ראש נכשלתי 4 טסטים בגלל לחץ ובחמישי לקחתי ועברתי
אגב רסקיו זה טבעי
אגב רסקיו זה טבעי
פשוט תהיי עירנית ותדברי עם עצמך בראש ואם את לחוצה קחי רסקיו כי זה עזר לי להיות יותר צלולה
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
מסטיק
עברת?
באותו הנושא: