9 תשובות
הלוואי עליי
לא חושבת
תנסו להתקשר
תנסו להתקשר
איזה כיתה את זה תלוי
שואל השאלה:
עולה ליא
עולה ליא
אנונימית
כן זה בסדר אם את עולה ליא
אה אז זה הגיוני יהיה לך ביחד עם הכיתה שלך
את אמורה לקבל עוד מעט אל דאגה, את יכולה להוריד את האפליקציה מתגייסים
כן הגיוני את עדיין לא יא ואני קיבלתי צו ראשון שהייתי בכיתה יא בת 17 אז חכי
כן זה בסדר את תקבלי בהמשך