14 תשובות
לא תבדקי באפליקציה אולי לא קיבלת מכתב ויש לך זימון
אנונימית
לא חושבת
תתקשרי למוקד מיטב
שואל השאלה:
^^^אני לא מצליחה להכנס לאפלקציה בכלל
אנונימית
זה תלוי בתאריך שלך כי כל עוד את לא 16.5 הם לא שולחים צו. אם את כן אז את צריכה להתקשר אליהם
464
לא, תדברי עם מיטב
אני ב3.12.2008 עולה ליב וקיבלתי צו ראשון ודחו לי אותו ועוד לא זימנו אותי מחדש למרות שכל החברים שלי בגילי כבר היו
אין להבין את ההיגיון באמת
אני עולה ליב ללא צו ראשון הזיהה
שואל השאלה:
זה לא מכניס אותי לאפלקציה וניסתי מליון פעם
אנונימית
תנסי מהאתר
אין לך מה להתקשר הם על הרצף התקשרתי אליהם מלא פעמים כל מה שיש להם להגיד זה יזמנו אותך בהמשך
תתקשרי למיטב
אנונימית
לי שלחו בהודעות שקיבלתי זימון תבדקי
אנונימית
לא הגיןני בכלל
שואל השאלה:
^^אין לי בהודעות
אין לי באיימיל גם שום הודעה
אנונימית
גם אני ואני נובמבר