14 תשובות
לא תבדקי באפליקציה אולי לא קיבלת מכתב ויש לך זימון
אנונימית
לא חושבת
תתקשרי למוקד מיטב
תתקשרי למוקד מיטב
שואל השאלה:
^^^אני לא מצליחה להכנס לאפלקציה בכלל
^^^אני לא מצליחה להכנס לאפלקציה בכלל
אנונימית
זה תלוי בתאריך שלך כי כל עוד את לא 16.5 הם לא שולחים צו. אם את כן אז את צריכה להתקשר אליהם
לא, תדברי עם מיטב
אני ב3.12.2008 עולה ליב וקיבלתי צו ראשון ודחו לי אותו ועוד לא זימנו אותי מחדש למרות שכל החברים שלי בגילי כבר היו
אין להבין את ההיגיון באמת
אני עולה ליב ללא צו ראשון הזיהה
אין להבין את ההיגיון באמת
אני עולה ליב ללא צו ראשון הזיהה
שואל השאלה:
זה לא מכניס אותי לאפלקציה וניסתי מליון פעם
זה לא מכניס אותי לאפלקציה וניסתי מליון פעם
אנונימית
תנסי מהאתר
אין לך מה להתקשר הם על הרצף התקשרתי אליהם מלא פעמים כל מה שיש להם להגיד זה יזמנו אותך בהמשך
תתקשרי למיטב
אנונימית
לי שלחו בהודעות שקיבלתי זימון תבדקי
אנונימית
לא הגיןני בכלל
שואל השאלה:
^^אין לי בהודעות
אין לי באיימיל גם שום הודעה
^^אין לי בהודעות
אין לי באיימיל גם שום הודעה
אנונימית
גם אני ואני נובמבר
באותו הנושא: