3 תשובות
יש הרבה כאלה, ליד אוהל מיטב(איפה שהתור לכניסה)
לפחות ככה היה שנה שעברה
לפחות ככה היה שנה שעברה
שואל השאלה:
לא היה ברקוד
לא היה ברקוד
היי אתה יכול לעדכן איך זה עבד היום?
באותו הנושא: