3 תשובות
קופה!!!
קופה תמיד יותר כיף אבל מה שיותר עם כסף עדיף
היי בתור מי שעבדה בגלידרייה מעל לשנה - קופה. תחסכי לעצמך את הכאב ראש של שירות לקוחות מההתחלה ועד הסוף תקחי כסף וזהו