7 תשובות
תשאלי אותו
אנונימית
לא זה עבירה על החוק
סוף חודש אמור להביא
תשאל אותו
תכתבי לו תשאלי למה
לא ואת יכולה ליצור קשר עם הנוער העובד והלומד ויעזרו לך ואם צריך גם יתבעו
שואל השאלה:
תודה לכולם ודרך אגב אני בן..
אתה שולח לו הודעה רשמית שאם הוא לא יעביר בימים הקרובים עם הריבית שקבועה בחוק עבור איחור אתה תפנה לביהמ"ש לפתוח נגדו הליך.