4 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי
אין בכלל אופציה של צאט חופשי
ניסיתי
אין בכלל אופציה של צאט חופשי
אנונימית
תנסי בהגדרות
שואל השאלה:
יש לי משתמש
יש לי משתמש
אנונימית
צריך משתמש בשביל זה
באותו הנושא: