4 תשובות
את צריכה גופה בשביל זה, יש לך?
לשים שמן ואז את הפתיתים ואני שמה כמון מלח ופלפל שחור קצת ואז את מוסיפה רסק עגבניות ואז את המים וזה כמו בישול רגיל...
שואל השאלה:
כמה מים נגיד? וכמה זמן מבשלים? יש לי אפס ידע במטבח
אנונימית
כמו שאת שמה בפתיתים רגילים... אני לא זוכרת את זה בעלפה אני עושה לפי מה שכתוב על האריזה של אוסם רק מוסיפה את התבלינים והרסק