3 תשובות
לדעתי בכלל עדיף את הטריגו כי ראיתי שב4 אין כמעט שום דבר
אבל אולי בעיות קיצון
אבל אולי בעיות קיצון
בעיות קיצון מואה
הסתברות ב4 יחל זה ממש פשוט ואפשר לפתור אותה בקצת זמן. אם את מרגישה שאת יותר שולטת בגאומטריה או בעיות קיצון אז אולי עדיף את אחד משניהם. בכל מקרה, זה תלוי במבחן עצמו וכמה השאלה מורכבת/ארוכה.
אנונימי