12 תשובות
גם לי אחי, זה לא קשור אתה בן 18 תסיים צבא מה אתה חושב על להתחתן שעדיין אתה לא בנוי
שואל השאלה:
אני לא מתגייס
אני לא מתגייס
אנונימי
קח את הזמן בציל כשזה יבוא זה יבוא
שואל השאלה:
אבל אני אדם שקט והייתי ב2 דייטים שלא הלכו כי היה שקט רועש מדי
אבל אני אדם שקט והייתי ב2 דייטים שלא הלכו כי היה שקט רועש מדי
אנונימי
אז יום אחד תמצא את האישה החופרת שלך
אחי אם אתה עדיין לא יכול לחיות לבד ואתה לא בנוי נפשית מספיק בשביל משפחה איך אתה רוצה להתחתן?
אל תהיה בטוח שזה כזה קל אני גם הייתי חושב כמוך לפני שנה
אל תהיה בטוח שזה כזה קל אני גם הייתי חושב כמוך לפני שנה
חחח כולנו
שואל השאלה:
אני לבד בלי חברים בלי ידידות
אני לבד בלי חברים בלי ידידות
אנונימי
אני ממליץ לך להתעסק בעצמך היטב לפני שאתה חושב על זוגיות
אם אתה תהיה בנוי ממש טוב אז אולי אפילו פחות תרצה את זה כי אתה תבין שזה מאוד נדיר למצוא מישהי שהיא גם בנויה
אם אתה תהיה בנוי ממש טוב אז אולי אפילו פחות תרצה את זה כי אתה תבין שזה מאוד נדיר למצוא מישהי שהיא גם בנויה
שואל השאלה:
מה הכוונה בנויה אחי
מה הכוונה בנויה אחי
אנונימי
אין לחץ כפרע
סיימ שיט פשוט תמתין בסבלנות יש לך עוד צבא לעשות ולפעמים זה לא מחזיק בזמן השירות מקרים נדירים אם זו זוגיות אמיתית אבל למה לך להיכנס לזה תנסה להתמקד בעצמך כרגע ואל תחשוב על זה יותר מידי
באותו הנושא: