4 תשובות
לא זה הציון של ההערכה החלופית
זה רק הערכה חלופית זה לא הסופי
שואל השאלה:
אבל בהערכה חלופית של שנה שעברה לא קיבלתי 100 בכלל וזה היה בשנת תשפד
אנונימית
^גם אצלי העלו הערכות חלופיות שנה ואפילו שנתיים אחרי שעשינו פשוט ביה"ס שלח את הציונים מאוחר
ולגבי זה שזה לא הציון שלך אז מוזר קצת אבל זה אמור להיות הציון של ההערכה חלופית
באותו הנושא: