3 תשובות
טסטוסטרון
אנונימית
יש לנו גדולות יותר לכן יש חזקות יותר.

זה ככה מפני שאנחנו היינו צריכים מסת שריר כדי לרוץ ולצוד (בתקופה האוגה בוגה) ואתן צריכות את זה כדי לא ליצור עומס על עצם האגן כשאתן סוחבות עובר ויולדות.
4AM
הפער ברגליים הוא יחסית קטן, זה חלק מהפער בגובה וזה פער די קטן מבחינת פרופורציה, הסיבה היא שגבר יותר מובנה ללוחמה וציד חיות גדולות ומאמץ פיזי, גם בגלל שחלק מההתאמה של נשים לילודה הם על חשבון זה (שוני במבנה האגן, שוני בסרעפת כדי שזה לא ילחץ על העובר)
גם בגלל שנשים ממילא היו חלק גדול מהזמן מרותקות חלקית בגלל הריון או הנקה וטיפול בילדים ויותר מסת שריר זה יוצר שריפת קלוריות במנוחה (מה שפעם הקטין הישרדות) וגם בגלל ששבו שבו הגברים לקחו את הסיכונים שרד יותר כי חלק מהזכרים ששרדו מספיקים הכדע להכניס את כל הנשים הפוריות להריון, זה קורה על ידי טוטוסרון, אבל זה לא עונה על השאלה, כי מה גרם לשוני הגופני ברמות ההורמונים
ולמבנה קולטני ההורמונים בגוף?
(שגורמים לאדם להגיב להורמונים גבריים ונשים כמו שהוא מגיב)