6 תשובות
שואל השאלה:
^^^ כן נבחנתי על זה אני עושה עכשיו מועד ב אבל אני בלחץ כי בקושי תרגלתי לבגרות מחרר
^^^ כן נבחנתי על זה אני עושה עכשיו מועד ב אבל אני בלחץ כי בקושי תרגלתי לבגרות מחרר
שואל השאלה:
הבעיה זה שיש את כל הדברים ששינו בבגרויות כמו הבעיות תנועה והסדרה חשבונית שזה לא רלוונטי אז זה מעצבן שאין הרבה מאיפה לתרגל
הבעיה זה שיש את כל הדברים ששינו בבגרויות כמו הבעיות תנועה והסדרה חשבונית שזה לא רלוונטי אז זה מעצבן שאין הרבה מאיפה לתרגל
אהה
כן באסה. אני מלפני השינוי אז אין לי איך לעזור לך מתטערת
בהצל חה:)
כן באסה. אני מלפני השינוי אז אין לי איך לעזור לך מתטערת
בהצל חה:)
בגרויות שלפני הקורונה
והבגרות של מועד א שנה שעברה(גם ב)
אם את רוצב ממש מעל הרמה של הבגרות אז כן של מריאן או בר אילן
והבגרות של מועד א שנה שעברה(גם ב)
אם את רוצב ממש מעל הרמה של הבגרות אז כן של מריאן או בר אילן
מתכונות וזה של מריאן קשות
תעשה דבר ראשון את הבגרות שהייתה במאי זה הנוסח הכי קרוב למה שיהיה מחר