32 תשובות
זה ממש מחשבה טיפשית, כל אחד מרוויח עבור מה שהוא רוצה לא כל העולם סובב סביב אהבה/גברים /נשים, אנשים יכולים גם להנות מהחיים ולהרוויח עבור התחביבים שלהם והרצונות שלהם
או שהם רוצים כסף כי הם אוצים להצליח בחיים?
לכל אחד יש את הדרייב שלו
לכל אחד יש את הדרייב שלו
מזל שהדעה שלך לא רלוונטית
מה?
5/10 רייגבייט
או שיש להם מטרות בחיים.
אם לא היו נשים בעולם לא היו חיים בעולם וזה לא נכון רוב הגברים רוצים כסף בשביל לחיות
פחות
גברים חושבים שהם המין היחיד בעולם בכלל על מה את מדברת
הם יותר מדי מרוכזים בעצמם
גברים חושבים שהם המין היחיד בעולם בכלל על מה את מדברת
הם יותר מדי מרוכזים בעצמם
אנונימית
כל זה לדעתך
גברים אוהבים לעסוק בכסף ועסקים ואתן אוהבות חיי משפחה
גברים אוהבים לעסוק בכסף ועסקים ואתן אוהבות חיי משפחה
אנונימי
המטרה שלי דווקא זה להיות עשיר ובודד ללא אישה לחיות לבד אבל אם את אומרת
אנונימי
אוהבות או שהפטריארכיה מכריחה אותנו?^^
אנונימית
מי שעושה טת זה בישביל בחורות לא ירוויח שקל בחיים
^^^נראה לי אנונימי בן 3
בן 18 ^
אנונימי
למה את ככה שונא נשים זה ילדותי
אני לא שונא נשים ^
אנונימי
רק לפני דקה אמרת שאתה רוצה שהן יכחדו
פשןט נשים זה לא המטרה שלי בחיים ואין לי שום עניין איתן
אנונימי
^^^^^^^למה יש לך שנאה לנשים?
כל הקיום של נשים זה בגלל גברים אז זה סותר את מה שאת אומרת
אנונימי
אנונימי אם הן לא העניין שלך למה אתה מאחל להן להכחד? אני לא מתעניינת גם בהרבה דברים אבל אני לא מאחלת להם להכחד
אנונימי הקיום של גברים הוא בזכות נשים, הן אלו שבהריון ויולדות במשך שעות ובכאבים רק כדי שיצא להן ילד שונא נשים כמוך
לא אכלת להן להיכחד אבל אם אני צריך לבחור בלחיות בעולם בלי נשים ואני עשיר בו הייתי עושה את זה ^
אנונימי
וואלה יש מצב זה נכון
אנונימי
אני כגבר מנסה להתעשר ובתלכס לי אישית כסף לא נראה כזה חשוב זה בעיקר בנות
אנונימי
אני מכיר גברים שמכורים למין ואין להם הרבה כסף.
ואני אישית כן רוצה להרוויח הרבה כסף אבל אני לא רוצה קשרים זוגיים עם נשים (וגם לא עם גברים למען הסר ספק), בגדול אני רוצה להרוויח יפה (יש לי תכניות) לקנות בית ולנסות להתפתח לבד.
חוץ מזה יש הומואים שיש להם כסף, איך את מסבירה את זה?
למה אסי עזר רוצה לעבוד?
חוץ מזה בלי גברים לא היו נשים ובלי נשים לא היו גברים.
ואני אישית כן רוצה להרוויח הרבה כסף אבל אני לא רוצה קשרים זוגיים עם נשים (וגם לא עם גברים למען הסר ספק), בגדול אני רוצה להרוויח יפה (יש לי תכניות) לקנות בית ולנסות להתפתח לבד.
חוץ מזה יש הומואים שיש להם כסף, איך את מסבירה את זה?
למה אסי עזר רוצה לעבוד?
חוץ מזה בלי גברים לא היו נשים ובלי נשים לא היו גברים.
שואל השאלה:
מה הקשר
גברים רוצים לעשות כסף כדי להשיג מין ובחורות
מה הקשר
גברים רוצים לעשות כסף כדי להשיג מין ובחורות
אנונימית
שואל השאלה:
הגברים שמכורים למ& ן בלי כסף לא הולך להם עם בנות
הגברים שמכורים למ& ן בלי כסף לא הולך להם עם בנות
אנונימית
נכון, כל עולם המטרות וההגשמות העצמיות של גבר מסתכם במין ונשים, אין את פשוט גאונת הדור אנונימית... עושה דוקטורט במקרה?
מצידי לא לעשות מין עוד יום בחיים שלי רק תביאי לי כסף^
אנונימי
זה פשוט לא נכון...
לגברים (כמו נשים) יש חלומות ומטרות בחיים.
בתור גבר
תיתפלאי לדעת כמה גברים רוצים ליהיות רווקים ולהרוויח כסף מאשר זוגיות...
לגברים (כמו נשים) יש חלומות ומטרות בחיים.
בתור גבר
תיתפלאי לדעת כמה גברים רוצים ליהיות רווקים ולהרוויח כסף מאשר זוגיות...
^5 אז אני אומר לך שאני רוצה לעשות כסף ואני לא רוצה זוגיות (וגם ולא קשרים קצרים) ואני גבר.
מה שיותר נכון להגיד זה שכל האנשים (גם גברים וגם נשים) רוצים כסף כדי לשפר את החיים שלהם וכדי להנות, בשביל גברים זה כולל בין היתר אוכל, מכוניות בית ענק עם בריכה וגם נשים ולא "רק נשים".
מה שיותר נכון להגיד זה שכל האנשים (גם גברים וגם נשים) רוצים כסף כדי לשפר את החיים שלהם וכדי להנות, בשביל גברים זה כולל בין היתר אוכל, מכוניות בית ענק עם בריכה וגם נשים ולא "רק נשים".
באותו הנושא: