3 תשובות
אני הולך רק כי יש טנקים
אבל בלי קשר למה לא
אבל בלי קשר למה לא
שואל השאלה:
למה כן?
למה כן?
יש שם הופעות (למרות שאני לא שם זין עליהן) יש גם מלא עמדות של צהל וכאלה שיכולים לעזור לך עם הצבא
זה בחינם מה יש כבר להפסיד
זה בחינם מה יש כבר להפסיד
באותו הנושא: