4 תשובות
תמיד טוב ללכת לראות סרטים של מארוול
לפי מה שהבנתי, כן, שווה
מאה אחוז
אין על מארוול
אין על מארוול
אני ראיתי היום.
סרט ממש ממש טוב, העלילה נהדרת, הוא מצחיק, קצת עצוב וממש אהבתי את הדמויות והמוזיקה
סרט ממש ממש טוב, העלילה נהדרת, הוא מצחיק, קצת עצוב וממש אהבתי את הדמויות והמוזיקה
באותו הנושא: