31 תשובות
של החיים
אחי אנחנו כבר עכשיו במלחמה
שואל השאלה:
עם איראן
אנונימית
בתכלס אנחנו עדיין במלחמה
תמיד מרגישה את זה
לא
כן כי אנחנו עדיין בטראומה
כבר עכשיו יש מלחמה. חבל שאתם לא שמים לב
אנונימית
אנחנו עדיין במלחמה אם לא שמתם לב.
מה שהיה עם איראן היה מבצע.
אם השאלה הייתה "אתם חושבים שיהיו עוד מבצעים בקרוב" אז התשובה שלי הייתה כן. יהיו עוד מבצעים ויהיו עוד הרבה.
אנונימי
אנחנו עדיין במלחמה אם לא שמתם לב.
מה שהיה עם איראן היה מבצע.
אם השאלה הייתה "אתם חושבים שיהיו עוד מבצעים בקרוב" אז התשובה שלי הייתה כן. יהיו עוד מבצעים ויהיו עוד הרבה.
אנונימי
אנחנו עדיין במלחמה אם לא שמתם לב.
מה שהיה עם איראן היה מבצע.
אם השאלה הייתה "אתם חושבים שיהיו עוד מבצעים בקרוב" אז התשובה שלי הייתה כן. יהיו עוד מבצעים ויהיו עוד הרבה.
אנונימי
כן היה לי חלום שבו האיראנים פיתחו רובוטים כדאי להאביס אותנו
יאללה הגיע הזמן למלחמת אזרחים, עוד לא היה משהו רציני כזה
אנונימי
אנחנו כבר במלחמה, איזו אחת נוספת יכולה להיות? אולי את מתכוונת לחידוש מתקפות של האויבים כלפינו.
למה מה קרה? היה איזה משהו?
אנונימית
לא
אחרי מה שהיה עם איראן לצערי אני לא חושב שאצליח להתנער מהתחושה התמידית הזאת כל עוד אני אחיה במדינה, קשה לחיות פה ככה
וואלה לי כן
לכל מי שאומר עכשיו יש מלחמה- נכון אנחנו יודעים, הכוונה זה להסלמה (כמו עכשיו במלחמה עם איראן, אז עוד אחד כזה)
אנונימית
מרגיש מרגיש
זה אף פעם לא נגמר
מישהו צריך "בפרקים הקודמים של מלחמות עולם"...?
ישתבך שבתאי צבי וכולם יהיו בסדר
לא
וממש ממש מקווה שלא
נשארו לנו מדינות להילחם איתן?
תמיד יהיו מלחמות