16 תשובות
למה דווקא טרנס? סתם מסקרן אותי
אנונימי
שואל השאלה:
כי יותר קל לי עם טרנסים
אנונימי
אתה גיי/בי/פאן? אם אםשר לשאול
אנונימי
שואל השאלה:
גיי
אנונימי
לדעתי חבל שתפסול כל מישהו סיס כי יהיה לך קשה למצוא, בשבילך אני אומר
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא פוסל אנשים על זה שהם סיס אני פשוט בן אדם עם העדפות
אנונימי
הבנתי, יש מצב היית רוצה לדבר בפרטי?
אנונימי
שואל השאלה:
באיזה הקשר?
אנונימי
סתם יש לי שאלה בנושא הזה ואולי להכיר לא יודע
אנונימי
שואל השאלה:
חחח יאללה
אנונימי
טוב
אנונימי
לשאול בפעם השלישית לא יעזור, זה אתר של קטינים סיסים
אנונימית
שואל השאלה:
דבר ראשון לא כל האתר קטינים
דבר שני לא כל האתר סיסים
דבר שלישי לא ניסיתי להכיר דרך האתר
דבר רביעי תאמיני או לא זה כן עזר
אנונימי
אולי תנסה באפליקציית היכרויות
גריינדר?
אנונימי
אדק החבר הטרנס שלי הכי מישהיא אחת מאיגי מישהיא אחרת מהבית ספר ומישהו אחר מהבית ספר
אם זה עוזר