8 תשובות
זה כבר נוסטלגיה -,-
נו ו.? וזה לא נוסטלגיה אצל קוריאה.
פאקינג אתם לא מבינים מה הוא אומר אז מה אכפת לכם ממנו?
כן חחח..
חחח לגמרי
חחח איזה נוסטלגיה זה המקרנה היום!
אנונימי
תרגעו אתם בכלל לא מבינים מה הוא אומר אתם סתם מתלהבים מהריקוד שלו קוראנים שליטע
אנונימי
וואי איזה נוסטלגיה זה גנגנם סטייל
אנונימי