7 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה לשים באמת את ההכי קטן שיש הכי פחות בולט בלי קישוטים פשוט שניי עיגולים קטנים כאלה
רואים אבל תקשיבי אל תעשי את זה לעצמך
זה די מכוער ותמיד ישאר לך חור
יש לי כמו שתיארת אני מחכה שיעבור חצי שנה בשביל שיחליף ולא רואים לי
שואל השאלה:
^^
לי לא כזה אכפת שיראו, וגם הורדתי לפני איזה חצי שנה עגיל בגבה שהיה לי ולא נשאר בכלל חור ובקושי יש צלקת
ממש קצת אבל תלוי איזה עגיל את שמה
תלוי איזה עגיל זה, אבל לרוב כן.
לי לא רואים אבל אם זאת חולצה דקה אז רואים טיפה כזה בליטה