4 תשובות
שואל השאלה:
תשובה גאונית
תלוי במשחק
כשזה forza horizon 4/5 אני משחק בגוף שלישי
כשזה motorsports ממבט של הנהג
וכשזה dirt לפעמים ככה לפעמים ככה
ב gta 5 ו4 שזה לא ממש מרוצים אבל כן מכוניות שיחקתי מדמות שלישית כי הראשון היה קשה לי מדי, אבל ב 5 הייתי לפעמים משחק בראשון כי זה היה כיף לראות את המכונית מבפנים עם כל העיצוב וכי זה הרגיש יותר ראליסטי כי זה כזה fps כמו החיים האמיתיים. ב 4 לא עצבו בכלל את המכונית מבפנים אז המצלמה הייתה על המכסה מנוע שזה נוראי אבל עדיין אחלה משחק