17 תשובות
מה עם אני מנסה לעבור לקרבי אבל בלעדי הבסיס שלי עומד ליפול ובגלל זה לא נותנים לי לעבור?
כן הם לא גבריים
בגלל שאני חולה אני לא אקבל יותר ביצ'ז
לא..?
מבחינתי כל עוד הוא עשה שירות צבאי-לאומי הכל טןב
ממש לא
אתה בן 17 מה שונה
למה גבר אתה משתמט ומנסה לצאת סבבה?
keskos
ש.צ
לא
העיקר ששירת ונתן את חלקו במה שיכל
לא אבל כן יעלה לי מאוד אם הוא לוחם