7 תשובות
יוא אני גם יוצאת לסמינר!! והייתי שמחה אם היו מביאים לי כזה מאווררים קטנים כאלה שמשפריצים מים כי בטח יהיה חם חחח
ומחברות מעוצבותת
ומחברות מעוצבותת
מה זה ממש הרבהה וזה נשמע מושלםם
ואני הולכת לסמינר הדרכת ט!!
ואני הולכת לסמינר הדרכת ט!!
יואו בדיוק אתמול סיימתי עם זה תודה לאל
אני הכנתי לצוות שלי מחברת שיעמום שיש שם תשחץ, איש תלוי, ארץ עיר, איקס עיגול וכל מני משחקי נייר וברכת הצלחה בסמינר ממני. הכנתי להם גם ערכה, קניתי בהכל בשקל תיק, מחברת, עט, מרקר, משקפיים, טושים ועשיתי להם ערכה כזה שיכתבו במחברת ויסמנו עם המרקר ועל הטושים כתבתי שיהיה לכם סמינר צבעוני ועל המשקפיים כתבתי תשמרו את זה למסיבה והבאתי להם גם משהו להתעסק איתו כזה כמו פיג'יטויז וכתבתי שלא יהיה לכם משעמם, ולכל הצוות (לא רק שלי) קניתי כופסאות כאלה עם סוכריות וכתבתי על זה את השם שלהם
וכמובן כמובן הכנתי פאצ'ים (2!!)
אני הכנתי לצוות שלי מחברת שיעמום שיש שם תשחץ, איש תלוי, ארץ עיר, איקס עיגול וכל מני משחקי נייר וברכת הצלחה בסמינר ממני. הכנתי להם גם ערכה, קניתי בהכל בשקל תיק, מחברת, עט, מרקר, משקפיים, טושים ועשיתי להם ערכה כזה שיכתבו במחברת ויסמנו עם המרקר ועל הטושים כתבתי שיהיה לכם סמינר צבעוני ועל המשקפיים כתבתי תשמרו את זה למסיבה והבאתי להם גם משהו להתעסק איתו כזה כמו פיג'יטויז וכתבתי שלא יהיה לכם משעמם, ולכל הצוות (לא רק שלי) קניתי כופסאות כאלה עם סוכריות וכתבתי על זה את השם שלהם
וכמובן כמובן הכנתי פאצ'ים (2!!)
קופסאות*
שואל השאלה:
יאא בהצלחה לאיזה תפקיד?? בנתיים אני כבר סיימתי להכין קלסרים ואני מביאה גם מניפות + משקפי שמש שאני אעצב בצורה חמודה + שרשראות הוואי כתומות כי זה אחד הצבעים של הסניף שלי + פאצים כמובן אבל זה ממש כלום אני חייבת להכין עודד
יאא בהצלחה לאיזה תפקיד?? בנתיים אני כבר סיימתי להכין קלסרים ואני מביאה גם מניפות + משקפי שמש שאני אעצב בצורה חמודה + שרשראות הוואי כתומות כי זה אחד הצבעים של הסניף שלי + פאצים כמובן אבל זה ממש כלום אני חייבת להכין עודד
אנונימית
שואל השאלה:
תודה את האמת שזה ממש מרגיע והיידה שווה אני מכירה כמה חמודים שגם הולכים להדרכט!!
תודה את האמת שזה ממש מרגיע והיידה שווה אני מכירה כמה חמודים שגם הולכים להדרכט!!
אנונימית
שואל השאלה:
אואה איזה השקעה כל הכבוד!!! זה ממש נותן לי השראה לעוד דברים שאפשר להכין
אואה איזה השקעה כל הכבוד!!! זה ממש נותן לי השראה לעוד דברים שאפשר להכין
אנונימית
באותו הנושא: