התחברות
הרשמה
אם היום לא ניגשתי למועד ב באנגלית אני אוכל לגשת בחורף שנה הבאה?
מודל e קיבלתי 96 ומגן 100 בכלל כדי לי לגשת?
10 ביולי 2025, 21:20
בחינות בגרות
בגרות
ציונים
2 תשובות
תגשי כל עוד זה לא מעמיס עלייך
וכן את יכולה לגשת
b
bbll
לא לגשת
פ
פשוט מתקיימת
באותו הנושא:
תגידו, אם ניגשתי לבגרות בעל פה במועד חורף, אני אוכל לגשת גם במועד קיץ של השנה?
אם נכשלתי במועד ב ב806 (לא ניגשתי למועד א) ואני רוצה לגשת למועד ד בקיץ בלי להגיע למועד ג היום, אני יכול? (כיתה יב)
ניגשתי לבגרות בלשון היום, אוכל לגשת למועד ב ב14.7?
אם אלך למועד ב מחר באנגלית אוכל לשפר במקסימום 4 נקודות (מ89 ל93), יש טעם ללכת?
לאלו שנגשו למועד ב' היום באנגלית
ניגשתי למועד חורף קיבלתי ציון ניגשתי לשפר במועד קיץ קיבלתי חשד מה קורה בעצם למרות שיש לי ציון ממועד חורף ?
מתי מקבלים ציונים לבגרות באנגלית? אם ניגשתי היום ומקבלים רק עוד שלושה חודשים איך אדע אם לגשת למועד ב' או לא?
אוכל לגשת למועד ב באנגלית ביולי (שאלון E שהיה אתמול) למרות שאני ב4 יחידות?
אפשר להירשם למועד ב גם אם לא ניגשתי למועד א?
אם לא ניגשתי למועד א' בבגרות אפשר לגשת למועד ב'?
הקבצה א באנגלית כיתה ט קיבלתי ציון 66 ולא ניגשתי למועד ב ויש לי הרבה חיסורים כנראה אקבל 61 בתעודה אני אוכל להיות ב4?