8 תשובות
לעשות טיול קטן ואז להשקיע בתואר
טיול, חיים פעם אחת אין מה לצהר
תואר
טיול. הרבה עושים תואר רק כי צריך כשהם אפילו לא סגורים על עצמם. לדעתי זה נותן רגע לחשוב ולהנות ואז אפשר להתחיל ללמוד. יש לזה זמן תמיד
שואל השאלה:
כן זהו אני גם חושבת ככה, הרבה אנשים לא מספיקים אפילו למצוא את עצמם ואת מה שהם רוצים לעשות, ואני חושבת שטיול נותן לך קצת זמן "לנשום" וסוג של להכיר את עצמך מחדש
כן זהו אני גם חושבת ככה, הרבה אנשים לא מספיקים אפילו למצוא את עצמם ואת מה שהם רוצים לעשות, ואני חושבת שטיול נותן לך קצת זמן "לנשום" וסוג של להכיר את עצמך מחדש
אנונימית
לגמרי, להשקיע בתואר אפשר תמיד. זה לא סותר
טיול
באותו הנושא: