9 תשובות
לחדש את החור... עדיף איש מקצוע אני מניח שגם יביא או ידריך אותך לאיזה משחות וכמה לשים על הפצע אחר כך אבל עדיין. חורים בגוף זה לא משהו שעושים בבית לבד
לחורר מחדש
חוץ מזה אין מה לעשות
שואל השאלה:
לא עשיתי את העגיל לבד, מן הסתם חחח
הוא נסתם לי אחרי תקופה שלא ענדתי עגילים... החור עדיין קיים פשוט נורא קשה להשים עגיל
לפי דעתי תשימי סיטומיצין ותחכי קצת לפני שאת עושה חור חדש
בהצלחה!
שואל השאלה:
לא לא הבנתם, יש עדיין חור לעגילים פשוט הוא נסתם טיפה וזה ממש כואב
אם אני אשים עגיל רפואי זה יעזור ?
כרגע לא לגעת בו ולתת לא זמן להירפא ולהחלים, עוד כמה חודשים שהוא כבר יהיה סתום לגמרי תלכי לפתוח אותו
תקשיבי גם לי זה קרה, אל תעשי את זה הוא כבר מתחיל להיסתם וזה סתם יהרוס לך את האוזן ויעשה לך צלקת הרבה יותר נוראית כשכן תרצי להוריד אותו סופית. תחכי שהוא יסתם לגמרי ואז
זהו. כן הבנתי נגיד. אני לא איזה מבין גדול מעבר לזה שיש לי אחיות אז אני ראיתי פה ושם את התהליכים של עגילים וכל מני. אז מה שאני אומר זה שלדעתי עדיף יהיה לך פשוט ללכת לחורר מחדש מקצועי אצל מישהו שגם יגיד לך איזה משחה וכמה וכל זה במקום להתעסק עם זה בבית ככה בחפיף. כי אני ראיתי איך החור יכול להזדהם כמו שקרה אצל אחותי וזה לא נעים וכואב אז אני פשוט אם הייתי את הייתי עושה את זה לפי הספר טיפה
אני הייתי מחדש את החור לבד אבל את יכולה גם ללכת לפירסר או משהו והוא יפתח את החור