4 תשובות
אם את מתכוונת לאליקס, אז ניראהלי שכן כי אליקס ממש כואב!!
נראה לי דווקא שהפוך... אבל אין לי עגיל בגבה אז.. לא יודעת חחח
אני חושבת שכן...
לא נראלי