תשובה אחת
שאלון העדפוצ זה מין סקר של תפקידים
את מדרגת בין 1 ל5 לפי כמות הרצון שלך לפי התפקידים המוצעים לך
אם את רוצה תפקיד ספציפי שלא מופיע את יכולה לנסן. לדסר עם מיטב אבל בעקרון זה לא כזה ישתנה
כנובן שאל תסמני 5 רק למה שאת רוצה כי בסוך הצבא עלןל פשוט לשבץ אותך לאחרים
אבל מה שכן השיבוץ לא נקבע רק על הבחירה שלך אלא גם על צורכי הצבא בתפקיד מסויים
את מדרגת בין 1 ל5 לפי כמות הרצון שלך לפי התפקידים המוצעים לך
אם את רוצה תפקיד ספציפי שלא מופיע את יכולה לנסן. לדסר עם מיטב אבל בעקרון זה לא כזה ישתנה
כנובן שאל תסמני 5 רק למה שאת רוצה כי בסוך הצבא עלןל פשוט לשבץ אותך לאחרים
אבל מה שכן השיבוץ לא נקבע רק על הבחירה שלך אלא גם על צורכי הצבא בתפקיד מסויים
באותו הנושא: